Česky English Deutsch Pусский

Excel: zefektivnění práce s využitím logických, vyhledávacích, matematických a textových funkcí

Informace o kurzu

Kód kurzuCZV-KPZ-11
Cenahradí zaměstnavatel
Délka6 hodin (8:30-14:30)
LektorIng. Jiří Špaček, Ph.D.
3. místo v soutěži Lektor roku 2014
Certifikovaný lektor dle Národní soustavy kvalifikací
Lektor dalšího vzdělávání (75-001-T) s praxí od roku 1998
Držitel certifikátů Microsoft Office Specialist
Držitel certifikátů Autodesk Certified Professional - AutoCAD
Držitel certifikátů Autodesk Certified Professional - Revit Architecture
Držitel certifikátů ECDL (European Computer Driving Licence)
Autor šesti knih o AutoCADu a stovek odborných článků   

Určeno pro: všechny zaměstnance

Délka kurzu: 6 hodin (8:30-14:30)

Obsah:

1) Vlastní speciální formáty buněk - praktické ukázky nastavení různých speciálních formátů buněk.

  2) Styly buněk – vestavěné a vlastní - praktické ukázky nastavení různých grafických efektů buněk rychlou a zpětně ovladatelnou formou.

  3) Vložit jinak - praktické ukázky méně známých možností vkládání kopírovaného obsahu do buněk.

  4) Použití různých specializovaných funkcí a jejich vzájemné kombinace - praktické ukázky kombinace podmínek, logických funkcí a informačních funkcí.

  5) Podmíněné součty a počty - praktické ukázky sčítání a zjišťování počtu výskytů různých údajů v databázích na základě jedné nebo více podmínek.

  6) Vyhledávací funkce - vysvětlení principu hledání v databázích, nastavení přesného a nepřesného (intervalového) hledání. Vliv seřazení databáze na správnost výsledků vyhledávání.

  7) Využití příček pro práci s velkými tabulkami - vysvětlení principu různého použití ukotvených a neukotvených příček pro snadnější práci s velkými tabulkami.

  8) Efektivní ovládání zobrazení více oken na jedné obrazovce - vysvětlení principu uspořádání několika oken z různých sešitů a několika oken z jednoho sešitu (pohledy na různé listy jednoho sešitu v jeden okamžik).

  9) Pracovní prostory - vysvětlení principu a praktické ukázky efektivního postupu při časté práci s několika sešity současně. Ukládání různých pracovních prostorů do zvláštních souborů.

10) Podmíněné formátování - vysvětlení principu formátování buněk na základě různých podmínek. Praktické ukázky jednoduchého zbarvení obsahu buňky dle hodnoty čísla v buňce, kombinace více podmínek a jejich vzájemného vyhodnocování.

11) Kompatibilita se staršími verzemi Excelu - vysvětlení principu jednotlivých formátů sešitů (XLS, XLSX, XLSM, XLSB) a způsob práce s nimi. Dopad práce ve starém XLS formátu na chování nových Excelů od 2007.

12) Komentáře v buňkách a jejich nastavení vzhledem k tisku - vytvoření komentáře, možnosti editace a zobrazení. Nastavení případného tisku komentářů.

13) Nastavení opakování tisku záhlaví řádků a sloupců - praktické ukázky šikovného nastavení tisku dlouhých a širokých tabulek.

14) Obecné tipy a triky pro různé situace - vybrané tipy a triky, dotazy na přání, diskuze.

Poznámka: rozsah témat bude interaktivně přizpůsoben schopnostem a zájmu účastníků školení.

Místo konání:

Rektorát VUT, Antonínská 548/1, učebna 3.39.

Děkujeme za váš zájem účastnit se kurzů interního vzdělávání. Tyto kurzy jsou pro zaměstnance VUT hrazeny zaměstnavatelem. V rámci nově nastavovaných pravidel pro systém interního vzdělávání proto poprosíme, abyste nás v případě, že se nebudete moci zúčastnit, včas informovali (ideálně 7 dní, nejpozději však 1 den před konáním kurzu) nebo nám za sebe nahlásili náhradníka.

 

 

 


Podat přihlášku

VUT Design

© 2000-2024 Centrum vzdělávání a poradenství VUT 
Sídlo: Purkyňova 464/118, 612 00 Brno

SOUHLASÍM
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.